Het wellbee zorgverleners- en cliëntportaal wordt uitgebreid met nieuwe e-health functionaliteiten. Zo heeft u alles bij elkaar, in één gebruiksvriendelijke omgeving. Wel zo handig!
Door intensief met onze leverancier Serviant samen te werken worden deze functionaliteiten de komende periode naadloos in wellbee geïntegreerd.
Makkelijk en veilig communiceren binnen het wellbee portaal: dat kan met de Berichtenbox. Voor cliënten is het een laagdrempelige manier om makkelijk contact op te nemen met hun behandelaar. In de berichten kunnen links, dagboeken en vragenlijsten gedeeld worden.
Via het Content Management Systeem (CMS) kunt u zélf vragenlijsten opbouwen en deze eenvoudig en op elk moment van de behandeling inzetten. De cliënt krijgt een melding dat er in zijn wellbee cliëntportaal een vragenlijst klaar staat en kan er direct online mee aan de slag. De resultaten zijn daarna door de zorgverlener te bekijken in het wellbee zorgverlenersportaal.
De inzet van online modules, dagboeken en opdrachten is de volgende stap naar blended care. Geef uw cliënt taken zoals het invullen van ROM/PROMs vragenlijsten, laat ze e-health modules volgen die het behandelproces ondersteunen en deel behandelinformatie. Leg administratieve taken bij de cliënt, zodat uw zorgproces efficiënter wordt en de cliënt meer regie heeft.