vandaag

efficiënt registreren en snel inzicht in je cliëntafspraken

vraag demo aan




wellbee vandaag

Gebruik de slimme agenda en takenoverzicht

  • signalen direct oplossen
  • efficiënte behandelregistratie
  • taken ontvangen en toewijzen
  • toegang tot EVS, ROM, PROM’s en e-health

direct proberen

efficiënte behandelregistratie

Met wellbee zie je in één oogopslag welke cliënten je vandaag gaat zien.Vanuit je agenda leg je eenvoudig je activiteiten en verslagen vast. Je behandelregistratie is zo een stuk efficiënter.

snel reageren op signalen

Je ziet bij je cliënten direct of er signalen openstaan. Bijvoorbeeld als er een behandelovereenkomst of verwijsbrief ontbreekt. Vanuit daar kun je de signalen direct afhandelen. Bijvoorbeeld door een document te uploaden of een wijziging door te voeren. Zo kun je met één druk op de knop corrigeren aan de bron.

taken ontvangen en toewijzen

In de takenlijst zie je meteen of er openstaande taken of acties voor jou zijn. Of voor je cliënt. Tijdens de behandeling geef je een cliënt eenvoudig een taak. Bijvoorbeeld het invullen van een ROM- of PROM’s vragenlijst. Een taak aan een collega geven kan natuurlijk ook.

download de brochure

download de brochure Download

waarom wellbee?

Zorgverleners willen op hun mobiele device geen complexe werkzaamheden doen. Ze willen gewoon hun afspraken en cliëntformatie inzien en hun taken op een duidelijke manier uitvoeren. Een EPD is daarvoor eigenlijk vaak te uitgebreid. Daarom is er wellbee. Jouw eigen mobiele persoonlijke zorgassistent die altijd opent in je dagagenda en gestroomlijnde actielijsten en dashboards biedt met een gebruiksvriendelijke interface. Wellbee is geschikt voor ongeplande en geplande zorg. De validaties en signalen helpen je onvolkomenheden zelf op te lossen tijdens het proces. Dat werkt veel prettiger en voorkomt herstel achteraf.

Ben je veel onderweg? Met de routeplanner in wellbee zie je meteen hoelang de reistijd naar de volgende cliënt is.

contact

  • Als je al klant bent, neem dan contact op via de klantportal of via je accountmanager.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Whatsapp E-mail